vrijdag 4 juli 2014

Sunny pants - part 2

Na de sunny pants voor mijn dochter nam ik, tussen alle voorbereidingen voor de reis, toch nog even de tijd om ook voor mezelf een exemplaar te maken. Voor een keertje ging ik voor een kleurrijk stofje. Heb lang getwijfeld, maar het is ten slotte zomer. Met een effen t-shirt combineren is dus nu de boodschap en liefst een donkere ;-) Trop is teveel en dan spreek ik voor mezelf. Over smaken en kleuren gaan we niet discussiëren.

Net als bij Emma, werkte ik hem af met boordstof. Ik hou niet van de bobbels die de touwtjes maken als je ze knoopt. Moet zeggen; het zit heel gemakkelijk. Ik ben er van overtuigd...  dit modelletje zal nog van onder mijn machine rollen!





Stof : Stenzo - Stoffen Van Leuven
Boordstof : Stoffen Van Leuven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten