dinsdag 29 juli 2014

Een feestelijke vuillinnenzak

Jihaa! Ik merk net dat dit mijn vijftigste blogbericht is! Amai, wat gaat het toch snel.
Dit is dus toch wel een beetje een feest...al is het onderwerp iets minder feestelijk ;-)
Ik maakte vandaag namelijk een vuillinnenzak voor Emma. Zondag vertrekt ze op kamp en haar vorige vuillinnenzak is aan vervanging toe. Mijn mama maakte er eentje van een kussensloop voor haar oudste kleindochter. Deze ging al vele keren mee op kamp, op reis, op openluchtklas maar nu heeft ze dus een nieuw exemplaar. Vuile kleren en feest gaan niet echt samen, maar op kamp is wel een feest. Je 10 dagen amuseren met de vriendinnen, zot doen, snoepen wanneer je zelf maar wil en nog zoveel meer.






Aan de binnenkant een knipoog naar thuis...zo zijn we ook een beetje mee op kamp. 

Gek hoe alles kan veranderen; mijn mama maakte Emma haar eerste vuillinnenzak, voor Simon liet ik er eentje maken door een goede vriendin en zelf maakte ik er al eentje voor mijn metekind, die nu op kamp is, en nu voor Emma. Je bent duidelijk nooit te oud om te leren!

De stof - Soft Cactus - vond ik bij Stoffen van Leuven; dat kon je hier al lezen. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten