woensdag 2 juli 2014

Flockkoorts

De vakantie is begonnen en binnen enkele weken komt het scoutskamp er aan. Met dit in het achterhoofd kocht ik enige tijd geleden voor Simon een aantal effen t-shirts om op te fleuren met een toffe tekening.

Dit weekend begon ik met kiezen en keuren...had ik toch wel de juiste flockkleuren niet meer in huis. Gelukkig stond er gisteren een shopdag gepland in Gent en het toeval wil dat er daar een Banier is, u weet wel, de chirowinkel. Nog steeds loop ik er met plezier rond; super om rond te neuzen en ik moet toegeven toch ook wel wat nostalgie ;-) Waar is de tijd dat ik, als kind en later als leidster, met veel plezier elke week naar de chiro ging en ook jaarlijks enthousiast op weekend of op kamp vertrok! Het waren zalige tijden waar ik ontelbare mooie herinneringen aan over hou! Hoop zo dat mijn kinderen er met evenveel plezier aan terug denken.

Om terug te komen op de t-shirts; ik neem ze toch maar eerst mee op reis. Vind ze heel geslaagd!

Welke is jullie favoriet? 





Rode ( ook al lijkt het zo niet ) t-shirt met Simon zijn lievelingsdier. 






2 opmerkingen:

  1. Flocken is leuk!! Ik volg u net en voel een klik: mijn oudste heet ook Simon!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Net je blog even verkend...heel toffe zaken. Je hebt er ook een volger bij!

      Verwijderen