donderdag 14 augustus 2014

In duo

Enige tijd geleden maakte ik deze sweater voor Simon. Er was nog wat stof over maar zeker niet genoeg voor één van mijn eigen kapoenen. Maar niet getreurd... ik liet de stof niet in een hoekje liggen, maar maakte een mini versie voor het petekind van mijn man.




Simon is wat fier dat ze beiden (ongeveer) dezelfde trui hebben. 




Ik moet wel zeggen dat de afwerking van de kap, aan de binnenkant in de nek, bij Simon niet zo professioneel was dus daar zocht ik dus een oplossing voor. Bij de kleine sweater is het veel beter.
Proberen is leren! 

Zo vergat ik deze keer mijn labeltje niet. 

 

Ik heb nog een beetje van de tricot over daar maak ik straks* nog een assorti zeversjaaltje van. :-)

*Dat is bij deze al gebeurd : 



De stof komt nog steeds van bij Stoffen van Leuven. 

1 opmerking: