woensdag 6 augustus 2014

Assorti

Op facebook zag ik een foto van een suite passeren en daar viel me het tasje direct op. Ik vermoedde al dat ik dit zeker zou terugvinden en inderdaad!

Eventjes geleden deed ik mezelf het boek 'Mijn tas' van Elisanna en Fynn cadeau. Tassen, zakken, handtasjes, ... ik maak ze met veel plezier; dus het boek kon zeker niet in mijn collectie ontbreken. Juist toch! Ik vond het patroon en maakte er een kleine variatie op. Er kwam toch wat extra denkwerk aan te pas aangezien ik de combinatie van de stoffen aanpaste.

Morgenavond ga ik een avondje uit en dan zal een assorti tasje bij dit kleedje zeker niet misstaan.

Ik ben er dus helemaal klaar voor; homemade kleedje en tasje en (ik verwende mezelf nogmaals met ) nieuwe schoenen. Jihaa!


 Te laat dacht ik er aan dat ik ook nog drukknopjes had in parelmoer. 
Dat zou nog beter gepast hebben. 


Blinde hechtsteek; niets bijzonder denkt u...
Wel voor mij; het is de eerste keer dat ze zo goed als onzichtbaar is :-)


Labeltje niet vergeten.



Stof : de Stoffenkamer 
(Nep)leder : Stoffen van Leuven


Geen opmerkingen:

Een reactie posten