dinsdag 15 april 2014

Zomer in zicht



Met het oog op de vakantie en dit leuk project in mijn achterhoofd, oftewel op pinterest ;-) bestelde ik enige tijd geleden bij Huisje Creatief toile ciree van Petit Pan. Eerder maakte ik al dit tasje om mijn brooddoos mee te nemen naar school. Dit weekend maakte ik een grote versie om op zwier te gaan in de vakantie. Ik zie het al helemaal voor me: picknickdeken, hapje, drankje, een dessertje en dan de natuur in trekken. Kortom genieten!

Werken met toile ciree vind ik echt niet evident. Ik krijg steeds veel lussen, maar vraag me niet hoe dit komt. Ik kreeg al de tip om met plakband mijn voetje af te plakken en dat helpt om het beter te laten glijden. Maar dus niet tegen de lussen. :-( In een vorig bericht kon je lezen dat ik nog niet helemaal tevreden was. Vandaag kocht ik biaislint en ribbon om te lussen te verbergen. Het is gedeeltelijk gelukt, het oogt al mooier. Ben er zeker van dat de inhoud van de tas belangrijker zal zijn dan de tas zelf als we op stap gaan in de vakantie ;-) 













Geen opmerkingen:

Een reactie posten