vrijdag 11 april 2014

Nominatie Liebster award

Aangezien ik enkele dagen geleden door haar genomineerd werd voor de Liebster award, mag ik nu enkele blogsters nomineren. Ik heb de voorbije dagen heel wat blogs bezocht. Gelukkig is het paasvakantie en heb ik dus wat meer tijd dan anders.

Ik selecteerde volgende (beginnende) blogsters omdat ik het extra fijn vond om hun blog te lezen. Ik vraag het me soms af ... Waarom maakt het ene meer indruk op me dan het andere? Zijn het de linken naar mijn eigen leefwereld, de layout, de schrijfstijl, de foto's, ...? Waarschijnlijk een combinatie van verschillende zaken. 

Met plezier geef ik dus volgende blogsters de Liebster award door: 




Wat dit inhoud lees je in mijn vorige bericht

Tot slot vind je hier de 11 vragen...11 zaken die ik graag van jullie wil weten.

  1. Waar doe je inspiratie op om creatief aan de slag te gaan? 
  2. Wat is je favoriete (web)winkel voor stofjes en/of fournituren? 
  3. Wie/wat inspireerde je om te beginnen naaien? 
  4. Wat was je allereerste naaiprojectje? 
  5. Zijn jullie ook 'verslaafd' aan stofjes kopen en hoe berg je ze op? 
  6. Wat vinden jullie het moeilijkst aan naaien? 
  7. Spendeer je veel tijd aan het bloggen? 
  8. Waar kan je erg van genieten? 
  9. Aan welke zoetigheid kan je niet weerstaan? 
  10. Favoriete vakantiebestemming? 
  11. Wat is je favoriete dag van het jaar? Waarom?

Veel plezier ermee dames en ik blijf jullie met plezier volgen! 

4 opmerkingen:

  1. Dank je wel, Ruth!! Wat leuk dat je me nomineerde! Fijn om te lezen dat mijn blogje je aanspreekt!! Ik maak er binnenkort werk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh bedankt voor de nominatie Ruth! Wat leuk om te lezen dat mijn -zeg wel beginnend- blogje je aanspreekt :) Geeft een stimulans om er verder mee door te gaan. Ik moet ook nog steeds veel leren omtrent blogging, ik zou bijvoorbeeld graag hebben dat de reacties zichtbaar zijn, maar ik vind het langs geen kanten. Ik zal er zeker eerstdaags op antwoorden en een linkje bijplaatsen naar jouw blog. En ondertussen snuister ik eerst even verder hier :)

    BeantwoordenVerwijderen