maandag 7 april 2014

Fier!

Vakantie! Het is veel te lang geleden dat ik iets gepost heb op mijn blog. Ik weet het...maar druk druk druk, al heb ik wel genaaid ondertussen. Ik ben al enige tijd bezig aan een kleedje voor mezelf op de naailes, maar daar zal je nog even geduld voor moeten hebben om het resultaat te zien. 

Ik heb een sweater genaaid, maar moet hem nog afwerken met boordstof dus ook hier...wordt vervolgd! :-) 

Gelukkig heb ik wel iets anders afgewerkt. Een schoudertas... Eentje waar ik heel fier op ben omdat er een binnenzak ingewerkt zit met rits! Ik deed inspiratie op in het boek SVDHZ voor de binnenzak bij de sporttas, de rest deed ik uit mijn hoofd. Dat vraagt toch enig denkwerk! Heel veel respect gekregen voor ontwerpers! 


Stof : 
buitenstof Petit Pan uit deze toffe webshop
Nepleer en binnenstof komt van hier



Tassenband afgewerkt met  dezelfde stof van Petit Pan voor een vrolijke toets.


Labeltje niet vergeten dit keer :-) 


De binnenzak met terug dat heerlijke stofje! 


Sleutelhanger



Handig detail... Flessenhouder aan de zijkant


Nog een extra ritstasje...altijd bruikbaar! 

Ik kreeg een hele leuke opmerking op dit bericht! Wordt dus ook met veel plezier vervolgd!

1 opmerking:

  1. Dit is volgens mij al semi-professioneel zulle! Prachtig gedaan, dikke bravo:)

    BeantwoordenVerwijderen