woensdag 2 november 2016

Astertrui in stapjes

Hebben jullie 'dat' ook? 
'Dat' verwijst naar de massa's plannen en ideeën in je hoofd, maar te weinig tijd om ze uit te voeren. 

De laatste tijd gebeurt er dus heel wat in stapjes. 

Ideeën verzamelen * materiaal verzamelen * patroon tekenen * 
patroon knippen * patroon op stof spelden * 
stof knippen * eindelijk naaien

Een heel normaal naaiproces ware het niet dat er heel veel tijd overging ;-)
Het verliep dus in heel wat kleine stapjes. 

Met de vakantie is er eindelijk ook tijd om foto's te trekken en om te bloggen!





Een volgende keer maak ik de trui iets langer want nu vind ik het toch wat nipt. 
Oefening maakt kunst dus de afwerking aan mijn halsboord zal een volgende keer beter afgewerkt zijn. 

De heerlijk zachte en mooie stof vond ik op het Stoffenspektakel in Aalst. 
Ik was er meteen verliefd op. 
In mijn hoofd sprokkel ik al ideetjes om aan de slag te gaan met de rest van de stof want zoals gewoonlijk rekende ik erg ruim. ;-)

Patroon: Astertrui uit LMV
Boordstof: Toverstof in Destelbergen

1 opmerking:

  1. Prachtig! Ik maakte ook een aster in zwaluwstof. Kom maareens kijken op pippelien.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen