woensdag 30 november 2016

Aftellen naar Kerstmis

Een aftelkalender roept zo'n fijne herinneringen op dat ik mijn kinderen dit niet wou ontzeggen.
Sinds ze klein zijn staat er jaarlijks eentje op de kast. We hebben al, zo goed als, het hele aanbod doorlopen: van Playmobil tot kindersurprise, ... Er is duidelijk voor elk wat wils op de markt.

In het verleden was ik al een houten versie tegen gekomen om zelf creatief mee aan de slag te gaan. Maar iets hield me steeds tegen tot ik vorige week dit exemplaar zag voor een aanvaardbare prijs.

Deze avond, net op tijd voor de start morgen, ging ik aan de slag.

Wat heb je nodig:
houten aftelkalender
masking tape
papier en schaar
leuke verrassingen die niet veel plaats innemen


De doosjes werden voorzien van tape om het geheel wat persoonlijker te maken. 
Aangezien het verrassingen zijn en mijn schatten reeds meelezen, zitten de verrassingen nog verstopt onder de handdoek en geef ik verder nog niets prijs ;-)

Wel werkte ik naast lekkers, ook met briefjes die iets vertellen, iets aankondigen, ...
Sommige doosjes zijn voor beiden, anderen per kind. De masking tape maakt duidelijk hoe het zit.
En ja, alles is afgeteld want ook grote kapoenen houden dat goed in de gaten. ;-)


Op naar Kerstmis; we kijken er naar uit!


Knutselmateriaal: Action 
Inhoud: nog geheim


Geen opmerkingen:

Een reactie posten