woensdag 24 juni 2015

Bijna vakantie

Weinig tijd om te naaien de laatste tijd, maar toch 2 mini-projectjes. Door de regen lukte het niet om foto's te nemen. Maar nu... Nu is het zomer!

Genieten dus maar... 


Op het stoffencircus in Wieze liet ik me gaan... Daar zien ze me zeker terug. Het fijne is dat deze beurs in het weekend valt in tegenstelling tot het Stoffenspektakel in Gent. Er werd vooral stof gekocht in functie van Emma en in functie van tassen maken. ;-)


Er zitten al veel projectjes in mijn hoofd nu nog wachten op mijn vriendje Tijd. 

Één stofje verwerkte ik reeds tot tafelkleed voor onze oude terrastafel. Zo ziet ze er meteen proper en zomers uit! 

Ik maakte er een assorti servethouder bij! Die werkte ik af met mijn nieuwe matte kamsnaps.  



Met de zon mag ook de vakantie mag komen! 





2 opmerkingen: