vrijdag 24 april 2015

Vosje hier, vosje daar!

Tricot is op dit moment mijn favoriete stof. Zou mijn overlock daar voor iets tussen zitten? ;-) 

Met plezier maakte ik een t-shirt voor het kleinste vriendje des huizes. We zijn met klein patroon begonnen maar er zullen zeker nog grotere exemplaren volgen. 

Iemand tips waar je hippe tricot voor tieners vindt in de buurt van Gent of Wetteren? Ik ben geen held in het online shoppen vandaar... 


De mouwen en de zoom werkte ik af met een tweelingnaald. Ik vraag me nu af waarom ik zolang gewacht heb om er mee aan de slag te gaan. Eenvoudig te gebruiken en een mooie afwerking. 


De voor - en achterkant van de mouwtjes is anders. Ideaal om verschillende stofjes te combineren maar op dit moment hou ik het eenvoudig. 


Stof: Fancy Fox by Poppy
Patroon : Be positive ( ottobre 3/2015 )





Geen opmerkingen:

Een reactie posten