zondag 19 april 2015

Mijn plekje

Na jaren tekenen, knippen en naaien in de living heb ik nu mijn eigen plekje. Een plekje waar mijn materiaal kan blijven staan. Het is ook heel leuk dat ik naar buiten kan kijken... toch zeker met dit goede weer ;-)



We kochten een bureau die ik gebruik als naaitafel met lades en plekjes om de kabels weg te steken. 
De kabels zitten verstopt en blijven daar zitten. Ik wissel enkel de machines. Oorspronkelijk had ik beide machines op de bureau geplaatst maar door er eentje op de ladekast ernaast te zetten heb ik meer werkruimte.



Oma haar stoel past perfect bij de bureau en werd voorzien van een assorti kussen. Dit kussen was dan ook het eerste dat van onder mijn machine rolde op mijn nieuw naaiplekje. 



Ik had het perfecte stofje van Soft Cactus in mijn hoofd en vond het bij Stoffen
van Leuven. Aan de kassa zag ik deze gouden paspel staan en vond ik dat mijn naaiplek wel dat tikkeltje glamour verdiende! 

Tot slot kreeg mijn speldenkussen ook een nieuw jasje! 






2 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk :-)! Mijn vriend en ik zijn nu aan het kijken om te gaan samenwonen, en bij voorkeur wil ook ergens een naai/hobby plekje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar moet ik voorlopig nog van dromen, van een eigen naaiplek.

    BeantwoordenVerwijderen