dinsdag 21 januari 2014

Spelletjestijd


Mijn broer kreeg voor zijn verjaardag Rummikub cadeau. Het alomgekende cijferspel, althans toch bij ons. We hebben het vroeger ontelbare keren gespeeld en wel nog het meest in Ursel, beter gekend als het Grote Bos. Tot over enkele jaren hadden mijn ouders er een klein chaletje midden in het groen. Uren hebben we dat spel 's avonds gespeeld, niet zelden tot het zelfs met een fleecedekentje te koud werd. Zalige herinneringen! Maar om terug naar de essentie te komen; mijn broer kreeg de large versie cadeau. Nu staken wij vroeger die kleine blokjes allemaal in een washandje zodat de cijfertjes niet zichtbaar waren als je er eentje moest trekken. Met de large versie is dit niet mogelijk dus vroeg broerlief of ik een passend zakje wou maken. Met plezier kreeg hij als antwoord. ;-)
Ik vergat mijn label er tussen te naaien dus ging ik aan de slag met mijn eerste labeltje. 


Stof: De Stoffenkamer in Gent 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten