zaterdag 4 januari 2014

Cirkelsjaaltje

Enkele weken terug passeerde ik deze stoffenwinkel en wat keek ik mijn ogen uit; een waar stoffenparadijs in een heel mooi huis! Heel wat stofjes kregen reeds een bestemming maar dit tricootje bleef even liggen. Toen ik hem in de winkel zag liggen, moest ik direct aan Emma denken. Als ze mee was geweest, had ze dit stofje er zeker uitgehaald en me met van die bambi-oogjes aangekeken terwijl ze hoogstwaarschijnlijk 'toe' zei. Maar ook zonder die trucjes lukt het blijkbaar om mama te doen smelten. Vandaag werd de tricot op haar vraag verwerkt tot een cirkelsjaal. We hebben hier al enkele toffe exemplaren liggen, maar je kan er nooit genoeg hebben ;-) Niet?


Stof: Kenzo uit de Stoffenkamer


Stoffen (behalve de hertjes) : Stoffen van Leuven

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi, en een dame kan idd nooit genoeg cirkelsjaaltjes hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad. Binnenkort maak ik er nog twee maar om cadeau te geven dit keer.

      Verwijderen
  2. wat een knappe dochter heb jij!

    BeantwoordenVerwijderen