maandag 28 maart 2016

Walvis met hoog knuffelgehalte

Het  was vorige week een moeilijke week en al helemaal geen goede, zelfs een ronduit slechte week. Maar ik blijf me focussen op het positieve. Niet dat ik naïef ben, alhoewel soms een beetje ;-) maar ik ben er van overtuigd dat het goede, het positieve veel krachtiger is en dat je op die manier meer kan bereiken.

Dus maakte ik deze week een knuffel; een walvisknuffel voor de toekomstige telg in onze familie. 
In juni word ik nogmaals tante en dat moet gevierd worden. Ik had/heb veel ideetjes om de kleine spruit in de watten te leggen maar toen ik deze blogpost las, wist ik dat dit nummer één zou worden. Een hoog knuffelgehalte en er was een link naar een tutorial! Gratis nog wel, maar wel in het Engels... heel wat minder, maar met mijn naai-inzicht gaat het de goede kant op ;-)

Ik had het geluk aan mijn kant want in mijn stoffenbak had ik nog een heel zachte, blauwe fleece liggen en een toepasselijk katoentje... met walvissen op. Ik gebruikte hem al eerder voor de voering van deze toiletzak

Met veel liefde ging ik aan de slag en naaide ik deze walvis...
speciaal voor het grote wonder in de buik van mijn (bijna) schoonzus. 
Lieve jongen, weet dat iedereen je nu al heel graag ziet!






Katoen met walvisjes: naamloos - Stoffen van Leuven
Fleece : uit mijn restjesbak
Knuffelvulling : Stoffen Christine in Destelbergen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten