zaterdag 23 mei 2015

Verkocht

Toen ik bij Elissana dit slaapzakje  zag, was ik meteen verkocht! Ooh wat een leuk project, maar wat moet ik met een poppenslaapzak met een puberdochter in huis? Een bijna jarig metekind die nog geniet van haar poppen; dat vraagt om een mooi cadeau.

Met veel liefde werd stof gekozen, geknipt en genaaid. 

Het patroon ' mini lua for dolls ' kan je gratis downloaden bij An van Straightgrain. Zoveel geluk hebben, daar word ik echt vrolijk van.
Het nadeel, voor mij toch, is dat het om een Engelstalige tutorial gaat. Maar met wat hulp lukte het!

Ik werkte de slaapzak af met een paspel en kamsnaps. 







Deze zalige stofjes zijn van Soft Cactus die ik vond bij Stoffen van Leuven. 

4 opmerkingen:

  1. o zo mooi . Ik heb helaas geen kleintjes meer maar als ik nog eens een geboortecadeautje moet maken dan maak ik het misschien ook eens

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, Ruth! De stofkeuze is geweldig. Als je ooit problemen ondervindt met een Engelstalige tutorial, mag je me altijd mailen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat fijn iets van jou te lezen! Bedankt om het patroon met ons te delen.
      Ben ook heel blij met het resultaat... De stof doet er echt toe.
      Als ik nog eens vastzit met een Engelstalige tutorial dan laat ik van me horen ;-)

      Verwijderen
  3. Dag Ruth,

    Ik vind niet onmiddellijk een mailadres om je tailen over je winnen van een uitnodiging voor het Zonen 09 event.

    Mail jij even op zonen09@gmail.com?

    Bedankt!
    Sharon

    BeantwoordenVerwijderen