zondag 30 november 2014

Een beetje zomer in de winter

Door de eerste echte koude buiten, werden mijn plannen omgezet in daden: een eerste sjaal rolde van onder mijn machine... Eentje voor Emma. Er staan er nog 2 op het programma maar dat zijn cadeautjes.

De buitenzijde is een zomers katoentje met colibrietjes ( zag je reeds bij het zomerrokje) en de buitenzijde is een warm, zacht stofje dat ik vond op Petit Bazaar. 
Die zachte stof is niet zo makkelijk te verwerken. Ik vertrok van 2 identieke rechthoeken, maar zelfs met voldoende speldjes trok het zachte stofje wat scheef. Een volgende keer gebruik ik nog meer speldjes of hebben jullie nog andere tips? 




Buitenstof: Rennie R.Marqueze for elizabeth's studio
Zachte binnenstof: naam vergeten - gevonden op Petit Bazaar

Vergeet de give away niet - deze loopt nog tot zaterdag 6 december!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten