woensdag 8 oktober 2014

Opgeruimd staat netjes

Ik zit vast... Er is geen naailes deze week en het lukt me niet van een knoopsgat te naaien :-(
Zal dus even moeten wachten vooraleer ik verder kan met mijn kleedje...

Aangezien we bijna de verwarming zullen aanzetten, was het hoogtijd om mijn rommelnaaihoek voor de radiator op te ruimen. Zo gezegd, zo gedaan! 

Ik bespaar jullie de 'voor' foto... Te confronterend ;-) 


Properkes, nietwaar? De verwarming kan nu met een veilig gevoel opgezet worden. 

Ondertussen mijn boeken geordend, eindelijk al mijn patronen van kledij in grote omslagen gestoken en gelabeld, de patroontjes van mijn tassen ed zitten in een zwarte map met hoesjes. 



Knutselmateriaal in bakken gestoken, een bak gevuld met restjes stof, ...



De hoopje stof netjes gelegd in mijn stoffenbak :-) 


Alles wat geen plaats kreeg, vloog boven in de kast; nog restjes, vlieseline ed, kussenvulling, linten, het nepleer hangt er netjes uit. 

Hoera voor mezelf ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten