zondag 21 september 2014

Details

Jullie weten dat ik mijn mama haar naaimachine gebruik. ( nu zeker en vast)  Het is echt een supermachine, alleen jammer dat ze niet automatisch knoopsgaten maakt. Ik durf er dan ook niet aan te beginnen op de 'ouderwetse' manier. Maar goed we dwalen af... Ik ben dus heel blij dat ik mama haar machine mag gebruiken.


Mijn mama heeft nieuwe gordijnen in de living. Op haar vraag ging ik met de restjes stof aan de slag. 
Één snoepkussen en twee gewone kussentjes kregen een nieuwe overtrek. 



Aangezien het om een restje stof ging, had ik jammer genoeg net tekort voor 2 identieke hoezen. Nummer 2 werd dus iets kleiner en wat specialer. 
Valt het op? 


Ter info: de hoezen zijn op de foto's wat krap maar het zijn mijn kussen die als fotomodel dienen ;-) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten